Dom Pomocy Społecznej „Magnolia” w Głogowie ul. Neptuna 22/24
Zasady odwiedzin mieszkańców
Domu Pomocy Społecznej „Magnolia”
w Głogowie.
- Odwiedziny mogą się odbyć za zgodą mieszkańca lub osoby, która go reprezentuje.
- Odwiedzający zgłasza się do pracownika będącego w recepcji lub do gabinetu doraźnej pomocy medycznej – parter pok. nr 13.
- Odwiedziny są odnotowywane w zeszycie odwiedzin, który znajduje się w recepcji.
- Odwiedziny odbywają się w pokoju mieszkańca, pokoju gościnnym lub na zewnątrz budynku.
- Odwiedzający może zabrać mieszkańca na spacer poza teren Domu, jednakże o takim fakcie należy poinformować pracowników Domu ( pracownika socjalnego, pracownika recepcji lub pielęgniarkę).
- Odwiedziny odbywają się codziennie w godzinach od 900 do 1900.
- Liczba osób odwiedzających jest dowolna, jednakże uzależniona od stanu zdrowia i samopoczucia mieszkańca.
- W sytuacji, gdy odwiedziny odbywają się w pokoju, gdzie przebywa inny mieszkaniec, a zachodzi taka konieczność osoby odwiedzające są zobowiązane opuścić pokój, aż do chwili ustania zaistniałej przyczyny np. nagłe pogorszenie stanu zdrowia współmieszkańca.
- Nie zezwala się na odwiedziny w Domu osób przybyłych w stanie nietrzeźwym. Na teren Domu nie wolno wnosić alkoholu.
- Za zniszczenia i usterki, które zostaną dokonane podczas odwiedzin i powstałymi z tego powodu kosztami naprawy lub zakupu obciąża się osobę, która tego dokonała.
- Nie zezwala się na dokonywanie jakichkolwiek zmian, montażu czy napraw sprzętu znajdującego się w mieszkaniu osoby odwiedzanej, w szczególności instalacji elektrycznej, ciepłej lub zimnej wody, itp.
- Zabrania się dokonywania jakichkolwiek zmian w pokojach mieszkańców w zakresie umeblowania, sprzętu itp. bez zgody Kierownika DOT
lub Koordynatora zespołu. - Odwiedzający mogą przynosić mieszkańcom żywność (słodycze, owoce itp.), odzież.
Wszelkie dostarczone przez odwiedzających artykuły żywnościowe, rzeczy, sprzęt bądź elementy wyposażenia winny być zgłoszone Koordynatorowi lub Opiekunowi, a następnie wpisane w zeszyt ewidencji w obecności stron i potwierdzone podpisem osoby przyjmującej i przekazującej.
W przypadku artykułów spożywczych należy uwzględnić dietę, stan zdrowia oraz sposób odżywiania mieszkańca. W przypadku rzeczy trwałych i wartościowych przynoszonych lub wynoszonych z Domu o zaistniałym fakcie również należy powiadomić pracownika socjalnego lub w godzinach popołudniowych oraz dniach wolnych pielęgniarkę dyżurującą. W przypadku dostarczania leków lub innych środków farmakologicznych, medycznych itp. należy obowiązkowo poinformować pielęgniarkę dyżurującą.
- Obecni na zmianie pracownicy mają obowiązek zwrócić uwagę na to, aby odwiedziny przebiegały w spokojnej i miłej atmosferze.
- W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości należy skontaktować się z osobą koordynującą zespołem w godz. 700-1500.